Przez wiele lat rynek mody męskiej i kobiecej w dużym stopniu sprowadzał się do rywalizowania najogromniejszych marek. Reklama telewizyjna i prasowa dosyć prędko umocniła na własnej pozycji najogromniejszych kreatorów mody, efektywnie uniemożliwiając odniesienie większego finansowego sukcesu wszelkim małym kontrahentom. Najpoważniejszym wyzwaniem dla nowoczesnych firm globalnie szyjących własne ubrania czy akcesoria do nic, wydaje się być Internet, w którym zakupy robi coraz więcej osób. Rzecz jasna moda kobieca czy męska nadal najprzyzwoiciej sprzedaje się w gustownych sklepach http://www.dunka.eu, gdzie wolno nie jedynie liczyć na pomoc profesjonalnego sprzedawcy, jednak też istnieje szansę przymierzenia dziesiątek rozmaitych ubrań oraz rozmiarów. W Internecie należy od razu zdecydować się na konkretny rozmiar, fason oraz kolor, co dla niektórych klientów jest pokaźnym wyzwaniem. Wciąż niemniej jednak istnieje dużo krajów i miast, w jakich brakuje sieciowych i szykownych sklepów z odzieżą lub butami - w Internecie tudzież nie ma żadnych ograniczeń.